Tagi

, , , , , ,

„Crack the Case”, to nazwa globalnej kampanii reklamowej piwa Heineken związana z najnowszym filmem o Jamesie Bondzie „Skyfall”, przygotowana przez agencję reklamową Wieden + Kennedy Amsterdam.

Kampania ma dać możliwość wcielenia się widzom w rolę tajnego agenta Jamesa Bonda. Bérénice Marlohe, aktorka grająca w filmie dziewczynę Bonda, zachęca widzów do rozwiązania zagadki i ochrony zawartości skrzynki przed wrogami agenta. Crack the Case w tłumaczeniu na polski znaczy właśnie rozwiązać zagadkę kryminalną stąd nazwa kampanii …

Akcja reklamowa obejmie spot telewizyjno-kinowy … ale nie tylko …

.

Dodatkowo poza reklamą kampania jest wspierana oryginalnym gadżetem w postaci spersonalizowanej aplikacji interaktywnej w której każdy może się wcielić w rolę agenta … link do strony z aplikacją poniżej, a jeżeli macie konto ze zdjęciem na facebooku lub załadujecie zdjęcie z komputera do tej aplikacji to zabawa będzie jeszcze ciekawsza i choć gra ta nie jest zbytnio skomplikowana to stanowi ona ciekawy pomysł na reklamę …

http://www.heineken.com/pl/jamesbond/start/crack-the-case.aspx

Koncern Heinekena sponsorujący od kilkunastu lat filmy o Jamesie Bondzie do tej pory nie wykorzystywał tego faktu, aż tak widocznie, ale w ostatnim można powiedzieć po wieloma względami przełomowym Bondzie i to się zmieniło. W „Skyfall” Heineken umieścił swoją płatną reklamę, a Daniel Craig zamiast tradycyjnego „potrząśniętego, choć niezmieszanego martini”, pije … piwo! Jak zmiana tych preferencji może wpłynąć na postać agenta 007? … W programie amerykańskiego komika Jay Leno … można zobaczyć odpowiedź na to pytanie …

Generalnie fani James’a Bonda obawiają się negatywnego efektu picia piwa przez ich bohatera … i powiem Wam, że sama choć lubię czasami skosztować piwo Heineken, zwłaszcza z sokiem, to po takiej wizualizacji mam wątpliwości … i wolę zapamiętać Daniela Craiga w roli Bonda w tym obrazie …

Inne moje wpisy o tematyce związanej z agentem 007 :